reklama

Premeny Bratislavy. Nový most (Most SNP)

Tieto fotky Nového mostu, som nafotila v priebehu niekoľkých rokov. Chodím po ňom denne. Nikdy som naživo nevidela, ako vyzerala Bratislava bez neho. Zmizla kvôli nemu veľká časť Starého mesta. Už sa to nedá zmeniť. Niekedy si pozerám knihy s fotografiami, na ktorých most nie je a skúmam, aká bola vtedy Bratislava. Chcela by som sa prejsť po vtedajšom podhradí, po Vydrici, okolo synagógy. Chcela by som vedieť, aké to tam bolo. Takéto premeny miest sa snažím zachytiť na mojich fotografiách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Pohľad smerom do Petržalky

z hradu
z hradu 

Pod mostom

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Nový most je zvláštne miesto. Asi som si na neho už zvykla. Neviem, či sa neho zvykla Bratislava.

Obrázok blogu

Pri Dóme

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Obrázok blogu

Petržalská strana

Obrázok blogu

Obrázok blogu


Natália Švirlochová

Natália Švirlochová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada dokumentárnu fotografiu. Zoznam autorových rubrík:  Fotografie

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu