reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Natália Švirlochová

Natália Švirlochová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada dokumentárnu fotografiu. Zoznam autorových rubrík:  Fotografie

reklama

Fotografie

Bratislava 2

Natália Švirlochová

Bratislava 2

Tieto fotky sú z obdobia, keď som začala fotiť Bratislavu. Bolo to niekedy okolo 2000. Hľadala som ešte neobjavené pohľady v Starom meste.

  • 6. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 063x
  • 7
Bratislava

Natália Švirlochová

Bratislava

fotografie....

  • 1. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 131x
  • 14
Paríž 2

Natália Švirlochová

Paríž 2

Prechádzka Parížom...pokračovanie...

  • 27. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 733x
  • 1
Paríž

Natália Švirlochová

Paríž

Prechádzky Parížom...len tak na potešenie...

  • 23. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 020x
  • 8
Bratislava - siluety

Natália Švirlochová

Bratislava - siluety

Mesto je živý organizmus. Podlieha zmenám. Má rôzne tváre. Odhaľuje svoje krásy a skrýva nedostatky. Alebo aj naopak. Žijeme v ňom a ono si žije vlastným životom. Takáto je jeho poznávacia silueta.

  • 14. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 848x
  • 11
reklama
O Petržalke

Natália Švirlochová

O Petržalke

Pár fotografií zo života Petržalky...

  • 1. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 10
Viedeň

Natália Švirlochová

Viedeň

Fotografie z Viedne...len tak na pozretie...

  • 21. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 060x
  • 12
Bratislava je super destinácia

Natália Švirlochová

Bratislava je super destinácia

Jeden môj známy, Benátčan, mi raz povedal, že Benátky sú nádherné mesto, ale musel sa odtiaľ odsťahovať kvôli obrovskému množstvu turistov. Vraj to neuveriteľne komplikovalo bežný život. Mnohokrát ani nemohol prejsť ulicou smerom k svojmu domu kvôli davom ľudí. Často mi v tomto Bratislava naozaj začína pripomínať Benátky.

  • 18. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 428x
  • 75
Trnava

Natália Švirlochová

Trnava

Trnava je krásne historické mesto so zvláštnou atmosférou. História tu zanecháva svoje stopy. Má to svoje čaro. Staré sa mieša s novým a vznikajú nové súvislosti. Niekedy sú tieto kultúrne spojenia trochu zarážajúce. Ale veľa o nás vypovedajú. Tieto fotografie sú z apríla 2007.

  • 12. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 704x
  • 4
V Bratislave je jedna pekná ulica. Kapitulská.

Natália Švirlochová

V Bratislave je jedna pekná ulica. Kapitulská.

Občas sa tam idem prejsť, že čo je nové. Kapitulská, Farská, Prepoštská, Klariská. Najkrajšie ulice v meste. História Bratislavy. Dnes som tam bola po dlhšom čase. Nové tam nie je vôbec nič.

  • 6. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 142x
  • 101
reklama
Premeny Bratislavy. Nový most (Most SNP)

Natália Švirlochová

Premeny Bratislavy. Nový most (Most SNP)

Tieto fotky Nového mostu, som nafotila v priebehu niekoľkých rokov. Chodím po ňom denne. Nikdy som naživo nevidela, ako vyzerala Bratislava bez neho. Zmizla kvôli nemu veľká časť Starého mesta. Už sa to nedá zmeniť. Niekedy si pozerám knihy s fotografiami, na ktorých most nie je a skúmam, aká bola vtedy Bratislava. Chcela by som sa prejsť po vtedajšom podhradí, po Vydrici, okolo synagógy. Chcela by som vedieť, aké to tam bolo. Takéto premeny miest sa snažím zachytiť na mojich fotografiách.

  • 5. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 623x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu